Obľúbené filmy (10)
Matrix (1999)
Krstný otec (1972)
Gauneri (1992)
Sin City - mesto hriechu (2005)
Zbožňujem komiksy a zo všetkých filmov z komiksovou predlohou sa mi najviac páčilo práve Sin City, pretože je jediným skutočným filmovým komiksom.
Podfu(c)k (2000)
96 hodín (2008)
Jeden z najlepších akčných filmov, aký som kedy videl. Slabý scénar, ale dokonalá akcia a skvelé hlášky. Nádhera
Počiatok (2010)
Tí, čo tvrdia, že tento film je náročný, nech si pozrú Nolanove Memento.Inception má rovnako ako Memento a The Prestige vynikajúcu hlavnú myšlienku, avšak tieto filmy sú podľa mňa natočené dosť zdĺhavo, občas až nudne. Zrejme to však je potrebné, keďže sa jedná o zložité filmy a divák musí vnímať všetky súvislosti. Tentokrát to zachránili skvelé výkony DiCapria a Ellen Page. Teraz už môžem povedať, že Nolan proste zlé filmy nerobí.