Recenzie (161)
Cedulky (2008)
Prosté, předvídatelné... ale tak milé a navíc podbarvené příjemnou hudbou, že to musí vyloudit úsměv na tváři i největšímu morousovi :-)
Cimrman v říši hudby (2006) (divadelný záznam)
Vše od DJC uctívám. Ale když čekáte určitou kvalitu, pak tohle je opravdu zklamání. Humor uvařený z vody sázející na hudbu a němčinu (?). Ani náhodou, ani omylem... Pár slabých vtipů cimrmanovský standard opravdu nezachrání. 2* i když mě tak podprůměrné hodnocení vnitřně drásá.
Cirkus Motýľ (2009)
Přesvědčila jsem se, že ani u filmů velikost není vše. Tento krátký film ve mně zanechal dlouhodobý dojem. Žádný zbytečný balast, žádná lovestory na pozadí. Jen velmi výstižné a procítěné vyjádření toho, co měl tento příběh sdělit. Velké plus za podmanivou hudbu.
Čítanka (2013) (relácia)
Předčítání má význam jen tehdy, když ho má dítě živě . Skrz obrazovku bohužel nefunguje. Proboha čtěte si s dětmi aspoň čtvrthodinku denně a nenechte je uspávat televizí...
Čo žerie Gilberta Grapea (1993)
Přestože Depp a DiCaprio nepatří k mým oblíbencům, tady byli oba skvělí. Především mladý Leonardo ukázal, že umí hrát. Jediné, co bych vytkla, je přehnaný údiv a posměch kolemjdoucích a dokonce fotografování obézní matky, která si šla na policii pro svého syna. Není snad v Americe takovýchto lidí spousta? To by čumilové asi nevycházeli z údivu. Ale to je jen detail a nepatrný flíček na čistém a výborně zpracovaném filmu.
Deprivační staniol (2007) (amatérsky film)
Udělat z cesty psychotika k bankomatu film? Výborný nápad! Až na ten otrávený a otravný hlas, který mi kazil celkový dojem, jde o nadprůměrný studentský film. Jo a to, že jste paranoidní ještě neznamená, že po vás nejdou...
Deus Irae (2010)
Masakrální béčko, čekala jsem mnohem víc. Když se objevil na scéně knězův vymítací pomocník v černých brýlích, bylo vymalováno. A to začátek vypadal tak nadějně.
Domáci maznáčik (2008)
Koukla jsem se z nudy na přesně ten žánr, který nemám ráda. Jaké bylo moje překvapení, že tahle romantická komedie je úplně jiná liga! Prostoduchá růžová Shelley má parádní hlášky a celý film se odehrává v duchu ujetého humoru, který mě baví a tady mě vyloženě překvapil. 3,5*
Drsný holky (2006)
Sice o fous slabší než Zkažená mládež, ale i tak velmi dobré. Překvapilo mě benevolentní chování učitelů ve škole. Myslím, že rvačky a drzé chování by se určitě normálně takto netolerovaly. Až na pár méně uvěřitelných momentů na mě film, a především jeho druhá polovina, zapůsobil poměrně silně. Jo, holky na severu jsou docela drsné.
Erupce vášně (2009)
Člověk by řekl, že dneska už parodie na telenovelu nemůže pobavit a ono to přesto fungovalo. Ne? Ale ano! Jako amatérský film nelze hodnotit jinak. I přes závěrečnou erupci vášně, která tam byla jaksi navíc, musím dát, i když s odřenýma ušima 4*.