Recenzie (136)
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
Avengers + Expendables = FaF 7
Star Trek: Do temnoty (2013)
Ve 12. dílu Star Trek má konečně Enterprise bezpečnostní pásy :D :D
Rýchlo a zbesilo 6 (2013)
Létající Vin? Jason v sedmičce? :-O Pecka!!
Spartakus (2010) (seriál)
Každý nový díl je lepší než předchozí. Režie a obraz, jak ve 300 od Zack Snyder a potoky krve, jak ve filmech od Tarantina. Neskutečný nářez, skvělá výprava a prostě všechno. Díky třetí sérii bych klidně dal hvězd šest.
Robot a Frank (2012)
Konečně sci-fi o robotech, kteří se nesnaží ovládnout svět.
Argo: Nebezpečný útek (2012)
Ar, go fuck yourself! Skvělá zábava podle skutečných událostí, která Vás nepustí dvě hodiny od obrazovky.
Homeland - Zradca (2011) (seriál)
Nejde jinak nez dat pet hvezd, ale Damian mi do role marinaka teroristy proste nesed....
Kde sa chodník končí (2012)
Záběry a neskutečný výkony hodný obdivu. Tihle blázni to prostě umí a jsem rád, že seženou sponzory, který pošlou dva vrtulníky na konec světa, aby v HD natočily nekompromisní lahůdky.
Ladíme! (2012)
Nevím jestli bych si to někdy pustil znova, ale ty dvě hodiny utekly jako voda a já se parádně bavil. Po dlouhé době super tynejgrovská music/dance oddychovka.
Cosmopolis (2012)
Nevím proč, ale ten film mě něčím po celou dobu dostával, že jsem se musel dívat dál. Napjatě jsem čekal co se bude dít a co má být tím poselstvím, které chce Croneberg sdělit světu, které jsem nenašel, ale spousta super dialogů nutí člověka k zamyšlení nad světem a jeho směřováním......