Posledné recenzie (230)
Fallout - Začátek (2024) (epizóda)
Cim dal tim lepsi, za mne druha serie urcite v poradku...
Millerovo dievča (2024)
Pusobi to hrozne televizne. Zaver take zklamani. 3/5 za Jennu:).
Zabiják (2023)
Na Netflix dobrý, na Finchera ne... ;)