Recenzie (67)
Mlynáři od Babic (2009) (TV film)
Povedený dokument o událostech na které by se nemělo zapomenout.
Nahý (2000)
Švédská verze Na Hromnice o den více s exhibicionistou v hlavní roli. Z tohodle filmu v Americe remake určitě neudělají.
Anglické jahody (2008)
Promarněná příležitost se záplavou seriálových herců. Přesto dávám tři hvězdičky kvůli výběru tématu a Viktoru Preissovi.
Bubliňák (2001)
Neskutečně ujetý film. Takový mám rád a tady jsem se opravdu bavil.
Codex Gigas - Ďáblova bible (2007) (TV film)
Dokument o velmi zajímavém tématu, bohužel však prezentovaný velmi nudným způsobem.
Profesor odchádza (1994)
Výborný film s jednoduchým, ale přesto silným příběhem učitele, ve skvělém podání Alberta Finneyho.
Panelstory aneb Jak se rodí sídliště (1979)
Hodně absurdní příběh doby, kterému se mohu smát jen díky tomu, že tyhle časy jsou už naštestí pryč. Vyzdvihnout musím především kameru a hudbu a také nezapomenutelného dědečka.
Štvrté proroctvo (2009)
Proyas opětovně dokazuje, že je výborný režisér, který dokáže svým filmům dát jedinečnou atmosféru. Bohužel výsledný dojem kazí konec filmu, ten si rozhodně mohl odpustit. Takže slabší čtyři hvězdičky.
Šejdrem (2008) (TV film)
Po dlouhé době nový televizní film, z jehož sledování mi nebylo trapno. Standardně dobrý Ivan Trojan a v poslední době málo vídaná Miroslava Pleštilová taky potěšila. Scénář Marka Epsteina nezklamal. Ještě bych vzpomenul pěknou kameru a hudbu.
Vzhůru dolů! (2008) (relácia)
Špatné to rozhodně není, ale podle mě jde o nevyužitou příležitost. Domnívám se, že lepší by bylo říci více o tak zajímavém tématu jako jsou jezkyně, místo zbytečného tlachání a rádoby vtipných komentářů. Arnošt Goldflam v roli průvodce mi přišel jako dobrá volba, což o Poláškovi říci bohužel nemůžu. Ještě bych zmínil časté používání hudby z Pána prstenů, které mi k jejich putování moc nesedělo.