Posledné recenzie (4 580)
Stíny v mlze - Opravdová láska (2024) (epizóda)
Bonnie a Clyde po Česku? Podle mě dost velký úlet. Pitomých momentů bylo až příliš. Černý za hranou zákona mě také neokouzlil. Obě linky dnes spíše bídné. Nejlepší je filmařské řemeslo, kromě scénáře.
Sedm hladových (1988)
Hořká komedie s lehkou kritikou léčebných - vládnoucích režimů. Příliš přísný režim nefunguje a sesype se zevnitř, v tomto filmu i shora. Podívaná je to věru bizarní, těla hlavních protagonistů nejsou moc líbezná. Tonda Bubeník je nejlepší. Jeho svůdcovská etuda s přesahem k vínu v ovocné polévce je kouzelná.
Vedľajší produkt - Episode 1 (2024) (epizóda)
Rád bych fandil spravedlnosti, ale nějak nemohu k policistovi za hranou zákona nalézt sympatie. Už jen proto, že z té situace vyplývají otázky, jak vše zdárně dotáhnout do konce. Odpadlík po česku, byť zatím v řadách policie. Natočený je případ hezky, forma je atraktivní, ale s obsahem mám trochu problém.