Recenzie (267)
Ten, kto stojí v kúte (2012)
Parádní podívaná, člověk se nenudí a zase si zažije střední...
Bezpečný prístav (2013)
původně 4* za super film, ale ten konec holy shiat!
Carrie (2013)
čekal jsem od filmu víc, strašně dlouhej začátek než se začne něco dít, lidi v kině usínali...
Babicovy dobroty (2008) (relácia)
Když nemáte odpad dejte tam 5*
Horákovi (2006) (seriál)
Los Serranos aká za Prachaře bůra
Road to Ninja: Naruto the Movie (2012)
Akatsuki featuring Naruto to se nedá odolat 5*
Lovci drakov (2011)
1* za sexy herečku, jinak příběh nudnej, děj nudnej, v podstatě film o ničem, čekal jsem alespoň jeden pořádnej souboj s drakem, ale ani jeden....
Kronika (2012)
Za první část bych dal tak 2 - 3*, ale druhá část totálně pohltila nakonec 4*
Samsara (2011)
klobouk dolů začátek vypadal na nudu nakonec to nabralo a paráda
Posledný výkrik (2012)
Šli jsme s kámošem do kina a omylem sme přišli na Méďu o hodinu dřív, tak sme si řekli kašlem na to jdem na Výkřik to bude nějakej americkej horor :D jo prd ona to je česká komedie áká horor na způsob 70.tých let :D jedna hvězda za Šmajdovu roli :D, jinak film má u mě + za smrt Bartošový a roli zmrzlináře ze stávky DJjů :D no prostě celý jedna fraška frajer zabijí všechny a nakonec důvodem je hlavní hrdinka takže smrt školníka, Šmajdy, Alana wtf? K čemu to dělal? Upravil bych Krimi/ Horor na Rodinný/Komedie :DD