Obľúbené seriály (10)
Hviezdna loď Galactica (2004)
Červený trpaslík (1988)
Vsichni jsou uz MRTVI Dejve!!!
Zákon gangu (2008)
Tak jsem prave dokoukal posledni serii a muzu s klidem rict, ze to bylo to nejlepsi finale serialu jake jsem kdy videl. Sons jsou pro me srdcovka a tak to proste zustane, nektere dily byly slabsio, nektere naprosto kulervouci, ale celkove to pro me je jeden z nejlepsich serialu vubec a jen tak neco ho neprekona...a Tig je stejne nejlepsi postava :D
Brooklyn 99 (2013)
Scrubs: Doktůrci (2001)
Jeden z tech serialu, na ktere muzu koukat furt dokola a proste me to bavi furt...s jedinou drobnou vyjimkou a to, ze posledni serie se nestala a neexistuje. Totalni srdcovka