Recenzie (140)
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Tak tahle americká pohádka se hodně dobře hltá :)
Kličko (2011)
Skvělý film, shrnující vzestup a "pády" slavných bratrů. Toto je recept na kvalitní sportovní film.
Hviezdne vojny IV - Nová nádej (1977)
Film celkem dobrý, taková oddychovka...nicméně stále jsem nepochopil proč vznikl zrovna kolem star wars takový celosvětový povyk :)
Requiem za sen (2000)
Tak toto opravdu není můj šálek kávy. Samotný příběh mladých by sám o sobě nebyl vůbec špatný, ovšem druhá strana mince s paní Goldfarbovou??? Jako pardon, sleduji spousty nesmyslů ve, kterých straší duchové, loutky nebo třeba polní strašáci...ale lednice??? :D :D nemám slov...přestaňte mi do těch filmů cpát hysterické, pominuté ženské, prosím pěkně. Slabé 3*
Senna (2010)
Kvalitní, pravdivé a hodně smutné. Nicméně k dokonalosti tomu ještě hodně chybí.
Saw: Hra o prežitie (2004)
Průlomový film mého oblíbeného režiséra Jamese Wana. Wan dokázal se svým skládačkovým vrahem vytvořit nejlepší a největší hororovou sérii všech dob. První díl je opravdu fenomenální. Legendární scéna s pilou snad navždy zůstane v našich hororových srdcích :D Jako ve škole, jasná 5.
Tí druhí (2001)
Podle mého suverénně nejlepší horor všech dob. Nemusíte mít snové rozpočty ani akcí nabité scény, stačí pouze a jen kvalitní nápad, skvělé herce a jedno staré sídlo. Pro pořádek rozpočet cca 20 milionů $ a celkový výdělek cca 300 milionů $ hovoří sám o sobě. Skvělá atmosféra, perfektní závěr a v neposlední řadě perfektní paní, vyvolávající duchy ve skulině skříně, z které mám noční můry dodnes, nevedou k jinému než-li 5 hvězdičkovému hodnocení.
Hra (1997)
Další skvostný materiál od Pana režiséra s velkým P, Davida Finchera. Fantastický thriller ve kterém si ani na okamžik nemůžete být ničím jistí. Akce střídá akci. Zvrat za zvratem uvádí diváka do nechápavého stavu. A ten závěr? Kdysi dávno jsem u někoho četl, že to bylo již od začátku všechno jasné. Začni vsázet sportku kámo, protože jsi zřejmě jasnovidec!!! Další skvělý film do mé TOP 10 a jasných 5 hvězd.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Pokud bych měl vybrat nejlepší film, který jsem kdy shlédl mám jasnou odpověď. Tento film opravdu nemá chybu a je po zásluze na první příčce. Ačkoli je film opravdu dlouhý člověk se při něm opravdu nenudí. Darabont si s divákem opravdu pohrává. Při prvním shlédnutí jsem i přes jasný název filmu až do Andyho útěku absolutně netušil, že by se něco podobného mělo stát. Poslední půlhodina je opravdu excelentní a mohl bych se na ni dívat znovu a znovu pořád dokola. 5* a titul NEJLEPŠÍ film!!!
V zajatí démonov (2013)
Je zajímavé sledovat, co všechno dokáže udělat s průměrným filmem dobrá reklama a umístění filmu do kin. James Wan je jedním z mých nejoblíbenějších režisérů a scénáristů, ovšem v tomto snímku nedokázal nic jiného než opsat klasickou béčkovou duchařinu. Podobných filmů, dokonce ještě lepších, naleznete desítky a přitom nedosahují takového brilantního hodnocení jako právě Conjuring. Nejspíše jsou někteří uchváceni značkou "podle skutečné události" a hodnotí daleko výše než by bylo zdrávo. Nicméně pro mě je to jedno z velkých zklamání letošního roku a považuji to za nejslabší film z Wanovy tvorby (zřejmě velké, nenaplněné očekávání po kvalitní reklamě). Abych však pouze nekritizoval, já osobně mám podobné filmy rád, tudíž dávám solidní 4 hvězdy. Jen mě mrzí některá nízká hodnocení u téměř podobných snímků!