Recenzie (31)
Hviezdna brána (1997) (seriál)
Můj oblíbený seriál z dětství, i když se na něj ráda kouknu i teď. Bohužel v řadách bez O´Neilla už to není ono. Vskutku
Priatelia (1994) (seriál)
Přátelé můžu vidět kdykoliv. Je to snad můj nejoblíbenější komediální seriál. Je vtipný, romantický, ironický a někdy i smutný, ale hlavně je prostě fantastický...teda alespoň pro mě.
Maturita duchov (2012)
Já jsem byla nadšená. Tato komedie má nápad, dobře napsaný scénář a kupodivu nemá špatný český dabing. Až do konce jsem se bavila, a to se mi už dlouho nestalo u komedie cílené na pubertální ročníky.
Duch nad zlato (2013) (TV film)
Tak tahle vánoční pohádka mě fakt nebavila. Bylo to pro mě předvídatelné utrpení.
Lásky čas (2013)
Na tenhle film jsem se dlouho těšila a nezklamal mě. Je to taková krásná a nenáročná komedie o tom, co se stane, když máte možnost vracet se v čase.
Ľadové kráľovstvo (2013)
Shlédla jsem to jen z povinnosti, abych věděla o co půjde na podzim v seriálu Once upon a time. Já prostě ty uzpívaný animáky nemám ráda.
M.A.S.H. (1972) (seriál)
Tento seriál je moje srdcovka...průběžně ho sleduji už od svého dětství. MASH je seriál s kombinací humoru a dramatu, který je pro mě snad o chlup lepší než Přátelé.
S tebou ma baví svet (1982)
Pro mě to je bezkonkurenčně nejlepší český rodinný film.
The Bad Mother's Handbook (2007) (TV film)
Jediný film kde vezmu na milost Roberta Pattinsona :)
Nebožtíci žičia láske (1972)
Na doporučení jsem si tento film pustila...a byla jsem mile překvapena, jak dobře mě tato přes 40 let stará komedie rozesmála. Tak nějak perla mezi dnešními prvoplánovanými komediemi.