Posledné recenzie (100)
Panenka Jane (2014) (seriál)
Prvni serie me bavila. Je to vtipne, je to svizne, je to jine... jako velmi vtipne utvorena sebeironicka reflexe vsech argetinskych a venezuelskych telenovel. Navic hlavni protagonistka je fakt sympaticka. Sedlo mi to... Druha serie uz byla trochu "meh"... a treti jsem ani nedokoukala... meh... proste ne kazdy napad dokaze utahnout vic jak dve serie...
Lucy (2014)
Zajímavé téma, ale tak tuctově zpracované a nekonzistentní. Opět film, který přetéká násilím, které asi z pohledu autora bylo nutné, mě však vůbec nesedlo. Chápu, že je populární ukazovat, jak je dnešní svět zkažený a že v podstatě směřujeme do pr... ale čekala bych, že když člověk dosáhne absolutního poznání pravdy o smyslu života a prohlédne "matrix", přestane se v té chvíli ohánět zbraněmi a střílet nazdařbůh okolo sebe. Film byl v podstatě zklamáním. Byly tam zajímavé momenty, o filmu jsem i nějakou dobu po shlédnutí přemýšlela...nicméně hlavní myšlenka mi buď unikla (konec byl dost abstraktní a prostě podivný) nebo jsem se s ní nedokázala ztotožnit. Opravdu si Luc Besson myslí, že lidskost je v podstatě projevem nevědomosti? Těch pár hvězdiček dávám za herecké obsazení. Morgana Freemana mám ráda a Scarlett Johansson byla v první půli filmu fakt přesvědčivá.
Dědictví aneb Kurvaseneříká (2014)
Tak tohle byla hodně smutná podívaná. Hvězdička jako obdiv za to, že tam Bolek Polívka opravdu dostal skoro všechny původní herce a ještě nějaké navíc. Jinak mi to přišlo celé fakt zbytečné. I ten čas, který jsem s filmem strávila.
Posledný denníček (4)
dnešní seriály
Taky už jste si něktěří z vás povzdechli, jak mizerný výběr nových seriálů máme? Ano, přiznávám se, i já se ráda dívám na seriály. Jako teenager jsem se zkoušela dívat skoro všechno, co se u nás dávalo... a tím myslím i Divokého Anděla, Ošklivku Betty a Esmeraldu. :-) No, kde byly ty časy, kdy si puberťák pustil telku a vyskočila na něj slepá dívka v zelené hávu s jejím ubrečeným přítelem Jose Armandem (no i mě udivuje, že si jeho jméno pořád ještě pamatuju)... dneska je to samá Kriminálka, krev, ku-vy a kosti. :-) Jsem už tak stará, že mě neláká dívat se na zfilmované deníky tlupy upírů, krvavé války králů o trůn nebo útržky ze života masového vraha či zlaté mládeže na střední škole ve Spojených státech? Proč tolik násilí, intrik, sexu a krve? Kde je nějaká pohoda, u které se člověk může i zasmát? No určitě nejsem až tak stará, abych oprašovala Dallas nebo Beverly Hills a koukala se na "eighties has beens"... ale na co tedy?
Tak si říkám, díky Bohu, za The Big Bang Theory a Modern Family, které se ještě natáčí... a pak si taky říkám, že je možná na čase opustit svět seriálů a začít dělat něco jného... Třeba se vrhnout na vaření? Nebo bych mohla zase začít běhat... Hmmm...