Obľúbené filmy (10)
Tanec s vlkmi (1990)
Láska nebeská (2003)
Zelená míľa (1999)
Núdzový východ (2008)
Sedem (1995)
Forrest Gump (1994)
Pýcha a predsudok (2005)
Agent bez minulosti (2002)
Celá trilogie - Agent bez minulosti, Bournův mýtus, Bourneovo ultimátum - je výborná. Často se stává , že u vícedílných počinů jde kvalita děje i napětí dolů, ale tady to rozhodně neplatí, tohle je super jízda od začátku do konce....a hlavně na konci.