Recenzie (403)
Beowulf (2007)
Nahý Hopkins - něčemu takovému jsem opravdu nevěřil, že se dočkám:)
Akty X: Chcem uveriť (2008)
věta.....I´ve a vision pro mě byla po 30 minutách omračující:) Musím říct, že jsem očekával mnohem víc. Dlouhé, nezáživné a nudné. Carter vsadil na psychologické vykreslování dvou ústředních postav Muldera a Scullyové, ale to naprosto selhalo. Banální zápletka, žádné napětí a úplná absence paranormálních jevů, na kterých byl seriál založen, nezachrání ani Skinner:)
Poseidon (2006)
Typický Hollywood
Slzy slnka (2003)
slátanina
Stratené mesto (2005)
O konci diktatury a dalšímu začátku diktatury na Kubě, celkem dobře dějove sestavený film potápí pouze zbytečná délka filmu, která je zapříčeněna klišém v podobě sentimentálních scén...
Nechoď klopať na dvere (2005)
Potěší George Kennedy
Osobný strážca (1992)
Největší romantika - jednoznačně
Firewall (2006)
Mé hodnocení není objektivní, musím říci, že mi dlouho chyběl nějakej ten průměrnej thriller s Fordem.................konečně jsem se ho dočkal, narosto průměrná akční podívaná........která mě hodně potěšila
Titanic (1997)
Nyní ho lidé odsuzují, ale když přišel do kina všem padaly držky až na zem....Titanic je bezesporu jeden z nejlépe natočených filmů této doby.
Match Point - Hra osudu (2005)
Skvělý film dominuje hlavně scénářem, který jako obvykle Allen napsal sám a který je nominován na oscara. Všechno ve filmu sedí přesně jak má, hlavně Scarlett Johnoson a Jonathan Rhys-Meyrers, kteří opravdu plní svoji úlohu na výbornou, potom například překvapí i herci ve vedle jší rolí, kde jednoznačně dominuje Brian Cox. maskéři, hudba a samozřejmě režie.....režie............Woody Allen se úplně změnil, netočí v New Yorku, ale v Londýně, netočil jako obvykle, točil na jeho poměry dosti neobykle........velmi zajímavé