Recenzie (245)
Válečníci (1999) (TV film)
Typická ukázka frustrace a neschopnosti OSN/UN....velmi syrové, psychika dostává zabrat, osobně nechci zažít takové situace, kdy bych bojoval se svým svědomím proti západním hodnotám nevměšování.....dobře to vystihuje replika z Hotelu Rwanda - "Bože, já se tak stydím"....
9. rota (2005)
Syrové, skvělá psychologie postav, hrozný masakr, kapku delší stopáž, ale lze ho porovnat s britskými Warriors...
Bullittov prípad (1968)
Na slavnou honičku Dodge Charger vs. Ford Mustang se nedá zapomenout....
Kapitán Phillips: Prepadnutie lode Alabama (2013)
Původně jsem čekal, že to bude podobné jako ve filmu Let, akce prvních 30 minut a pak samá nudná psychologie, ale film mě překvapil, s postupujícím časem děj graduje a jen čekáte, zda Hanks zásah SEAL přežije.
Lásky čas (2013)
Milý a příjemný film s britským humorem, škoda, že hrdinův super dar nefunguje i ve skutečnosti. Mnoha mužům by usnadnil vztahy včetně mě....,-)
Nabitá zbraň 1 (1993)
Hustá parodie na známé akčňáky, dobře jsem se bavil.
Útek z väzenia (2013)
Rambo a Terminátor, trvalo to dlouho až se z toho stal sjezd gerontů na 80 . léta ....ale jo, film měl spád, některé poznatky třeba použiji až budu mít hotel na Pankráci.....nejvíc se mi zalíbil Arnold s kulometem....určitě zavzpomínal na Predátora...
Top Gear 2010 (2002) (relácia)
Svižné, poutavé, originální, zajimavé testy a hlavně speciály. Křeček, květák a šnek, moderátoři, kteří mají charisma a ukázka velkého kamarádství, někdy na zabití, někdy k smíchu....
Top Gear USA (2010) (relácia)
Trapná kopie, která neumí zaujmout a schází charisma moderátorů originálu....
Občan X (1995) (TV film)
Vytrvalost patologa Burakova je neskutečná....