Recenzie (977)
Červený trpaslík - Kryze (2016) (epizóda)
"Jsme všichni na jedné lodi, i samotný vesmír. Nevadí, že je v lodi díra, alespoň uvidíme moře!"
Návrat oživlých mrtvol (1985)
Zajímavá myšlenka, že zombies jedí mozky, jelikož cítí bolest jak se rozkládají a pouze mozky tu bolest utiší. Jinak vážně zábavný a dobrý film, který si budu dlouho pamatovat, paráda. 5/5
Votrelec 2 (1986)
Slušně děravý děj s rozčilujícími detaily ale jinak celkem koukatelné sci-fi. Shovívavost, kterou jsem měl s prvním dílem, už u tohoto uplatnit nelze. Pošleme ty nejlepší profesionály = snad ta nejblbější vojenská jednotka všech dob. Lesba, černoch, je tam všechno a působilo to možná kdysi zábavně ale pokud se bavíme o sci-fi žánru, tak je vážně dost divné, že tak vyspělá společnost pošle na tak zásadní misi partu naprostých idiotů jako z nějaké béčkové komedie, kteří misi neberou až do konce vůbec vážně, nerespektují nadřízené, rozkazy a chovají se jako banda výrostků z nápravného ústavu na výletě. Nehledě na to, že na záchranu stanice za miliardy dolarů a "záchranu" tvora významného pro armádu pošlou tým, jehož většinu tvoří obyčejní vojíni.. 3/5
Votrelec (1979)
Vyšší hodnocení si ospravedlňuji především tím, že jde prakticky o první film, který udal směr vesmírnému sci-fi do budoucích let. Bohužel ovšem jde o snímek s dost děravým dějem, což je dost škoda. 4/5
3:10 vlak do Yumy (2007)
Nebyl to špatný film ale westerny prostě nejsou můj žánr. 3/5
Solaris (2002)
To je tak, když se člověk těší na tísnivou atmosféru kosmické lodi a solidní sci-fi existenciální drama a místo toho dostane milostnou tragikomedii bez špetky zajímavosti. Tenhle film je čistá nuda, bizár a každopádně ztracený čas. 2/5
Nákaza (2011)
Sledovat tento film v době probíhající pandemie Covid-19 je neopakovatelný zážitek.. 4/5
Preacher - Série 3 (2018) (séria)
Co to sakra.. některé postavy naprosto překročily hranici otravnosti, děj hranice absurdity.. co bylo doposud vtipné a zábavné je v téhle sérii už pouze nechutné, nudné a otravné. 1/5
Útek z Pretórie (2020)
Velice napínavý útěk z vězení dle skutečných událostí, sice se ta gradace napětí opakovala místy až příliš.. ale i tak jsem si film užil. Díl na tom má určitě i Radcliffe snad poprvé v roli, odlišné od jeho doposud víceméně stereotypních postav. 4/5
Bůh žehnej tomuto nádhernému světu (2016) (seriál)
Grafika - pěkná. Postavy - pěkné. Ecchi - dobré. Ale zbytek vata hadr. Příběh veškerý žádný, ve výsledku jde jenom o jakousi barevnou fáborku sestávající z rádoby vtipných gagů, ve kterých jde ovšem vždy pouze o to, kdo se komu kouká pod sukni, případně čí genitálie budou, respektive nebudou, obnaženy. Jinak nápad by to byl fajn, něco ve stylu Sword Art Online nebo s přimhouřením oka Fairy Tail ale tady bohužel zvítězilo pozlátko a děj se seškrtal až do nulové hodnoty. Jinými slovy, KoNoSuBa je naprostá ztráta času, na kvalitní anime málo děje, na kvalitní hentai málo nahoty. Hvězdička za moc pěkné písničky v openingu a endingu 1/5