Posledné recenzie (29)
Plastic Memories (2015) (seriál)
(82%) Jednoduché, předvídatelné, ale nic to neubírá na tom jak je to nádherné. I funny momenty dobře fungují. Škoda jen ... Dalo by se to natáhnout na plnohodnotných cca 25 dílů. Trochu více rozebrat příběhy ostatních postav. A nebo ještě lépe. Udělat alternativní verzí poslední čtvrtiny :-). Takto ve 13 dílech - Krásná romantická anime jednohubka ... která se z paměti nevytratí ;-)
Hellboy: Kráľovná krvi (2019)
(58%) ERko otevřelo tomuto filmu jedinou možnost pozvednout se z úplných sraček. A právě eRkové propriety jsou tím jediným co zde opravdu funguje. Vše ostatní jinak zamrzlo v půli cesty. Takže hlášek je tu dost, jsou správně suché, kruté a po Hellboyovsku cool. Stejně jako několik opravdu povedených momentů. Odlehčenost a nadsázkovost se tu ale trochu utrhla z řetězu a metastázovala do dramaturgie a smysluplného vyprávění příběhu. Výsledný zážitek je jak na horské dráze. Nevyrovnaný a dosti chaotický. Jako výplachově nostalgická guilty-pleasure jednohubka OK. Jinak spíš povzdechnutí nad promarněnou příležitostí.
Labyrint (1986)
(96%) I po těch letech stále pohlcující atmosféra. Povedený vizuál a skvělé masky. Líbivý herecký projev roztomilé Jennifer Connelly, ale hlavně neskutečné charizma a hlas Davida Bowiho. No a v neposlední řadě naprosto úžasná hudba (Úvodní titulky a bálová scéna vedou). Jednoznačných 5*, bez váhání :-)