Obľúbené filmy (10)
In nomine Patris (2004)
Prelomiť vlny (1996)
Ježiš (1999)
Narnia: Lev, šatník a čarodejnica (2005)
Jsem ráda, že se tento skvělý film natáčel i u nás. Autoři Pána Prstenů a Letopisů Narnie byli přátelé. Doporučuji přečíst všech 7 dílů
Most do Krajiny Terabithia (2007)
Zapomenuté světlo (1996)
Nejlepší český porevoluční film, se skvělými výkony. Viděla jsem jej x-krát a pokaždé zanechá ani ne tak vztek na totalitu, která se tu roztahovala 40 let, ale spíš smutek, ten příjemný, z krásného filmu, plného emocí, pravdy, která pro mnohé už dnes je absurdní. Bohužel ani tento film, ani jiné jemu podobné, nesejmou klapky z očí těch, kteří "nevidomě" po totalitě volají, po ní prahnout.
Chlapec v pruhovanom pyžame (2008)
Skvělý film a už jsem dlouho něco tak silného potřebovala. Doporučuji! Závěrečné vyústění nečekáte a to je na něm originální!
Anjeli slnka (2006)
Mary a Max (2009)
Posadnutosť (2000)
nechápu tak nizká hodnocení, vždyť je to skvělý film