Recenzie (420)
Grandhotel Budapešť (2014)
Skvělý příběh a dost dobrých vtípků, celkem je to překvapení, takovou zábavu jsem od toho neočekával.
Princezná Mononoke (1997)
Překrásný příběh o boji se zlými duchy, který mě hodně chytil.
Touha (1958)
Krásné příběhy 4 ročních období rozebírající život na venkově, strastiplné cesty lásky a nakonec cestu smrti, příběh, který byl ze všech nejsmutnější.
Šlechetné srdce a šlechtické korunky (1949)
Výborné
Je to iba vietor (2012)
Námět je kvalitní, ale filmové provedení je mnohem horší. Celou dobu jsem sledoval typické dny rodiny a pár minut akce na konci už nemohlo zachránit mou znuděnost.
Serpico (1973)
Jedna z nej kriminálek z policejního prostředí. Al Pacino bojuje proti korupci policajtů, u toho se snaží budovat partnerský vztah, který zkrachuje ale i přes tuto útrapu jeho boj s korupcí nekončí... a prohraje.
Dvanásť rozhnevaných mužov (1957)
Tento snímek se odehrává také v jednom pokoji jako film Okno do dvora od Hitchcocka. Gradace děje je výborná a výkony herců jsou opravdu bravurní, scénář se velice povedl a i režisér společně s kameramanem nezůstávají pozadu. Bavilo mě to od začátku až do konce - stejně jako můj předchozí viděný film Na hraně zítřka.
Na hrane zajtrajška (2014)
Jo tady se sešlo 5 výborných věcí naráz, tak to jinak, než tak parádně ani dopadnout nemohlo - super režie, scénář, knižní předloha, kameraman je bůh a ty efekty plus herecké výkony jsou nepopsatelné, jak mě uchvátily. Podle mě to je top film roku 2014. Osobně je to pro mě na top sci-fi úrovni jako jsou velikáni Avatar, Terminátor 2 a Počátek.
Simpsonovci vo filme (2007)
Suprový počin, čekal jsem, že bude málo vtipů, naopak, smál jsem se až až.
Simpsonovci (1989) (seriál)
Parádní zábava, staré díly jsou top, ale ty nejnovější už se moc nepovedli.