Posledné recenzie (42)
Eurotrip (2004)
Zopár naozaj vtipných situácií a by sa našlo, no nie je ich dostatočne veľa, aby ma ten film pobavil na plnej čiare. Naopak musím vyzdvihnúť niektoré unikátne postavy a zobrazenie Bratislavy :D / 65 %
Nic než pravda (2008)
Zlom nastal asi niekde v polovici filmu. V prvej polovici ma ten film bavil. Postupné odhaľovanie nových skutočností a nástup viacerých postáv mu dodávali tú správnu šťavu, potrebnú na upútanie. No potom zrazu ako keby keby sa prestal vyvíjať, ale len stál na mieste a neprinášal nič nové, čím by zaujal. Množstvo nudných dialógov a neskôr aj akýsi stereotyp. Takisto žánrovo mierne nejasné. Taký mix súdnej drámy z väzenskou, s môjho pohľadu nie najlepšie fungujúci. Bohužial postupom času ma aj osud hlavnej hrdinky akosi prestal zaujímať a bolo mi viac menej jedno ako skončí./ 70%
Zdrojový kód (2011)
Veľmi príjemná sci-fi "oddychovka". Svižné tempo, skvele vygradovaný príbeh s poriadnou dávkou napätia a hlavne skvelý Jake Gyllenhaal v hlavnej úlohe. Spolu s Michelle Monaghan tvoria vydarený párik a z prehľadom utiahnu celý film. Na druhú stranu, myslím si že to mohlo byť aspoň o niekoľko desiatok minút dlhšie a viac prepracovanejšie a hlbšie. / 85%