Posledné recenzie (88)
Godfather of Harlem (2019) (seriál)
Kmotr Harlemu je čistě jen two-man show, kdy Forest Whitaker a D'Onofrio celý seriál neuvěřitelně tahají, ale nedokážu si odpustit, že Forest někdy vypadá až moc staře. Jasně, není nejmladší, ale kurva on fakt někdy vypadá jak kdyby byl o 20 starší. Však D'Onofrio je ještě starší a tady působí jak kdyby byl zase o 20 let mladší. Zápletka s Malcomem X pro mě byla hrozná. Ačkoli herecký výkon byl perfektní, tak moje averze proti Islámu hodně převládala. Oceňuji, že z něho nedělají čistého spasitele pro negry, ale vlastně ten jeho příběh jasně ukazuje, že to byl i celkem zmrd co si vlastně i brokovnicí do břicha zasloužil. Na 4 serii se těším, udrží si ale 4*?
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Peaky Blinders dělají vše lépe než Boardwalk Empire, teď jen debilně nezakončit seriál jako tomu bylo u Boardwalku a bude vše v pořádku.
Piráti Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Jo.. proč ne. Bylo to fajn a to hlavně z důvodu, že jsem od toho nic nečekal také proto jsem shlédl film v českém znění a jedinou postavu kterou musím vyzvednout v tom jak strašná byla - Kaya Scodelario. Český dabing se nejenže nehodil, ale dokonce tam ani nesedl. Jinak film na odreagování s rodinkou fajn, pro ostatní v originálním znění jinak se snad ani nekoukejte. V konečném výsledku byl ale pátý díl Pirátů z Karibiku hodně fajn. 3*