Recenzie (57)
Logan: Wolverine (2017)
Úplně nejvíc nejlepší ever... Nemám slov. Za mě 100%. Hugh Jackman hraje jako o život, dává ze sebe všechno a ještě mnohem víc. Pořád je to krásný mužský, i starý a zlomený je nepřekonatelný. Neumím si představit adekvátní náhradu. Senilní profesor X je konečně lidský. A malá Laura?? Páni...
La La Land (2016)
Technické zpracování, scény na jeden dlouhý záběr, výprava, kostýmy, hudba... Excelentní. Příběh není důležitý ani nijak originální. Šla jsem do kina bez očekávání, spíše s lehkou nedůvěrou a byla jsem velmi příjemně překvapená. Ryan Gosling není můj favorit (výjimkou je Lars a jeho přítelkyně), ale tady mě nadchnul. Hrou na klavír, zpěvem tak civilním a přece okouzlujícím... Závěrečné "co by kdyby" je asi nejlepší na celém filmu.
Assassin’s Creed (2016)
Akční scény super, jinak čirá nuda. Koukání do blba, smrtící proslovy :-( Jeremy Irons trestuhodně nevyužitý.
Pasažieri (2016)
Krásně se na to kouká... Krásní lidé, krásné obrázky, i příběh ujde, fajn hudba. Nejlepší scény? Chris ve sprše a Jennifer v bazénu :-) Ústřední dvojice si zaslouží za svůj výkon plný počet.
Fantastické zvery a ich výskyt (2016)
Velmi slabé 3 hvězdy. Jedna z principu za kouzelnický svět, jsem prostě fanoušek. Jedna za hudbu a za zvířátka v kufru. A ta poslední za Colina Farrella. Z Redmayna mám kopřivku, ten chlap se tváří pořád stejně, hraje pořád stejně... Celek? Těžká nuda.
Sedem statočných (2016)
Parádní. Prostě parádní. Krásní chlapi jako bonus :-)
Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej (2016)
Velké zklamání... Tři hvězdy plus za nádhernou Evu Green, Samuela L. Jacksona a výtvarnou stránku. Hvězda dolů za ostatní nesympatické postavy a nijaký nedotažený nezábavný děj.