Recenzie (99)
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Nadčasová pecka
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Osvěžující seriál sloužící k suprovýmu odreagování, od 4. série jde kvalita poměrně viditelně dolů, což je škoda.
Simpsonovci (1989) (seriál)
100%
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
100% Věc, která neni pro každýho)
Tatínek (2004)
Sem rád, že sem se díky tomuhle dokumentu moch trochu víc přiblížit k životu tohohle českého velikána. 92 minut sem nespustil oči z obrazovky. Bohužel jsem si taky položil otázku, co se bude dít, až tu nebudeme mít takové osobnosti, jako je pan Svěrák.
Matilda (1996)
1. hvězda za překrásnou učitelku Honey a 2. za tuhle pozitivní věc http://www.youtube.com/watch?v=xN_7zkOKr8c
Lost Highway (1997)
Psycho. Takhle bych Lost Highway asi popsal. Je to ještě divnější než Mulholland Drive, ale zas o něco zábavnější - hlavně díky hororovým prvkům (objevuje se tu asi nejstrašidelnější člověk na světě). Určitá logika a nějaké možné vysvětlení tohohle filmu existuje, ale musí si to divák všechno domyslet a vysvětlit jaksi svým způsobem. Musím říct, že jsem ztratil zájem o Lynchovy filmy.
Insidious (2010)
Je to neuvěřitelně děsivý. Už záčáteční titulky mě utvrdily v tom, že rozumnější nápad bude se na tuhle věc dívat v něčí společnosti. Příběh mi přijde originální a hlavního démona jsem se fakt bál, i když to byl vlastně jenom čert. Za zmínku taky stojí nečekanej konec. INSIDIOUS a REC - dva nejlepší kousky v hororové branži. Báby za oknem vídávám ještě teď.
Schindlerov zoznam (1993)
Celej film se ve mě střídaly emoce smutku a vzteku, což je asi efekt, o kterej se Spielberg snažil. Pro mě hodně silnej filmovej zážitek. Na holčičku v červenejch šatech nikdy nezapomenu.
Šéfovia na zabitie (2011)
Neskutečně pohodovej a uvolňující film.