Obľúbené filmy (10)
Klub bitkárov (1999)
Banksy - Exit Through the Gift Shop (2010)
Pre mňa, ako pre fanúšika Banksyho a vlastne celého streetartu, skvelý dokument, ktorému nemôžem nič vytknúť.
Nedotknuteľní (2011)
Dvanásť opíc (1995)
Najlepšie sci-fi o cestovaní v čase čo poznám. Výborný dej, aj keď možno na prvý krát ťažko pochopiteľný. Chválim skvelý herecký výkon Brada Pitta, ktorému rola vyšinutého blázna sadne ako uliata.
Matrix (1999)
Big Lebowski (1998)
Klopanie na nebeskú bránu (1997)
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
KULT