Recenzie (400)
Battle Royale (2000)
Já má mnejvětší problém s tím, že všechny ty buchty i maníci mi přišli stejní....
Muž velkých ryb (2015) (relácia)
Serie ještě neskončila....jen chci pochválit záběry přírody. Ty jsou bechderoucí a v díle o Mongolsku jsem žasnul. Jen mi trochu vadí zvýšená emotivita protagonisty a chování na které jsme nebyli zvyklí když si dělal pořady sám. Milý Jakube, dělej si pořady o rybách zase sám byť chápu, že sponsor a mentor se hodí. Jinak moc fandíme.
Mladosť (2015)
Po filmu mi zůstala jedna myšlenka...chtěl bych to vidět ještě jednou....
Misia: Prezident (2014)
Já jen nechápu jak se tomuhle může S.L.J. prodat. jestli to měla být parodie tak dobrý. V opačném případě někdo ztratil poslední špetku soudnosti.
Slow West (2015)
Tenhle film je hlavně strašlivě barevnej. Ulpívá mi v hlavě ta paleta barev a květin. A panoramata....
Správny dres (2015) (TV film)
Tak tohle nefungovalo. naprosto neuvěřitelný manželský pár skřeta s princeznou....brala si ho ve třeťáku na gymplu? Kolik jí bylo? 17? Byla tak vylízaná, že se vykašlala na dokončení gymplu? A zahoření do pana docenta? Scénáristický výsměch. A odehrávalo se to jako kde? V Praze? nebo V Litvínově? Strašný!
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
Jak tu zaznělo...film na efekt pro fanoušky RaZ. Ze všeho nejvíc mě bavily přibývající brady Vin Diesela. OStatně i mě už tak 2 přibyly :-) 3 hvězdy kvůli Dwayenovi a jeho scénu s rotačákem :-)
Divočina (2014)
Helejte, krásnej film.....krásná příroda...krásná hudba! Na začátku nějaká reese w...na konci paní HEREČKA REESE! A po filmu? Hezký pocit v duši... a to je dost dobrý!
James Bond: Spectre (2015)
Jen krátce: Sam Mendes je hrdina. A k účasti bohyně M.Bellucci: mnoho povyku pro nic...jinak plná hvězdičková palba.
Potopená nacistická ponorka (2012) (TV film)
nezlobte se na mě, ale já to žral. Bitva o Atlantik a německé ponorky jsou moje hobby. Nekritický pohled.