Obľúbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Za poslední dobu nejlepší seriál!Opravdu nečekané zvraty.Už od prvního dílu sem si ho neuvěřitelným způsobem oblíbil.Ani se nedivím,že jde o nejdražší seriál co kdy HBO natočilo.Po každém dílu mi pusa zůstává otevřená dokořán.Čekali by jste že hlavní hrdinové umřou?? Ne ?? Já taky ne a tady tomu je naopak což mi přidává na hodnocení.
Perníkový tatko (2008)
Můj hodně oblíbený seriál.Velká pocta panu scénáristovi Vinci Gilliganovi.Každý díl má šmrnc a u žádného jsem se nenudil.Heisenberg je prostě borec,ale ta jeho stará mi je odporně nesympatická,ale to je jediná vada kterou přehlížím.Blíží se nám konec 5.série a já jsem rád že seriál bude končit.Jak to totiž bývá u většiny seriálu,čím víc dílu,tím větší kravina.
Dexter (2006)
Futurama (1999)
Miluju tenhle seriál a to díky Benderovi.Jeho hlášky jsou brutální.Koukal jsem jak v originále i s dabingem a obojí je super.A dr.Zoidberg ten je třešničkou už na tak výborném dortu.
Simpsonovci (1989)
Nejlepší a můj nejoblíbenější seriál vůbec.Sleduji už od mladí a věřím,že ještě sledovat dlouho budu.Je obdivuhodné,že po tolika sériích mají pořád nápady.
Dr. House (2004)
Dva a pol chlapa (2003)
Walking Dead (2010)
Prní série naprosto bez chyby,ale jak už to bývá od druhé série to jde čím dál víc z kopce..Za chvíli je tu 4 série a já se bojím že to bude tragedie! Velké zklamání.Měli to ukončit po první sérii,jak se původně předpokládalo,ale diváci si vyžádali pokračováni..Měním hodnocení z pěti hvězd na tři