Recenzie (299)
Tieň v oblakoch (2020)
Ty kráávo 😱
Trhlina (2019)
Ještě štěstí, že jsem knihu četl první, film už tak dobrý není.
Pomsta (2016) (amatérsky film)
Docela mrazivé... a když jsem zjistil, že to točil 18-ti letý režisér - klobouk dolů.
Sherlock: Ohavná nevesta (2016) (TV film)
Docela jsem těšil a nakonec se na to nedalo ani dodívat. Pro mě zcela zmatečné, chaotické podání, které mě ani za mák neoslovilo.
Doktor Martin (2015) (seriál)
Doktor z hor s Donutilem... Občas je čemu se zasmát, ale někdy mám pocit, že se jedná o nepovedenou grotesku.
Labyrint (2015) (seriál)
No.... dobrý. Nejsme fanda do seriálů a dlouhé příběhy mě začnou brzy nudit. Tady jsem vydržel. A prostě se mě to líbilo. Drobnosti k vytknutí by se našly, ale jako celek bych to potřeboval shlédnout ještě jednou, abych pochopil vše. Ale to už raději riskovat nebudu...
Rozsudek (2014) (seriál)
Kristova noho!! To je hnus... Hrozný kecy, hrozný výkony. Proč toto vůbec vzniklo? Opravdu z takových blbostí je mě na zvracení.
Traja bratia (2014)
Připadalo mě to, že to bylo spíchnuto horkou jehlou. Jména herců - zpěváků, které přitahují pozornost, ale vybrat by se dalo lépe. Písničky pěkné, ale proč ty ohrané? To už ta slavná dvojice nemá na něco nového? Vidím to jako rychlý počin, který měl naplnit kapsu...
1864 (2014) (seriál)
Prostě perfektní...
Elysium (2013)
Moc pěkně udělaný, celkem napínavý a pozornost udržující, ale ten konec to podělal. Prostě zase přihlouplý happyend.