Posledné recenzie (25)
Prepadnutie v Pacifiku (1992)
Na americké bitevní lodi se pořádá velká párty, parta cápků si tam nepozorovaně propašuje zbraně a protože je americká armáda banda nýmandů, jediný, kdo jim může zachránit krk je kuchař Steven Seagal, který shodou náhod není jenom kuchař. Film se nehodnotí úplně dobře, protože celá zápletka je hrozně béčková, ale film špatný není. Vlastně mi docela připomíná Schwarzeneggerovo Komando, akorát o něco slabší.
Moneyball (2011)
O filmu jsem už dřív slyšel, ale story za ním jsem neznal. Určitě jde o přelom ve sportu jako takovém, ale příběh mi přijde zoufale nevytěžený a zkratkovitý. Každá linka ve filmu, s malou výjimkou té Billyho Beana, je jen naznačená, nedotažená, nerozvinutá. Celá sportovní zápletka pak na mě působí ve výsledku strašně šablonovitě a předvídatelně, což je ale asi do velké míry dáno předlohou.
Kick-Ass 2 (2013)
Jednička byla určitě lepší. Byla komiksovější a neměla až tak plytkou zápletku. Dvojka je čirá akční řežba s pár povedenými a pár absurdními zábavnými momenty.