Obľúbené filmy (10)
Matrix (1999)
Kult hákového kríža (1998)
Mesto bohov (2002)
Muž, který sázel stromy (1987)
Uvnitř tančím (2004)
Skokan (2008)
Ip Man: Zrodenie majstra (2008)
Zeiten ändern Dich (2010)
Život rapera který si zřejmě neprožil nic moc pěkného.Mohu přiznat že mi něco na filmu přišlo přehnane,ale i tak se mi film hodně líbil.Ve filmu je zachycen hezký moment ve kterém de vidět že když si člověk uvědomil že dělá chybu tak ji chce hned napravit než bude pozdě.