Recenzie (11 810)
Září (1987)
Temnější a dobrý Woody Allen.
Secrets in the Fall (2013)
Křesťanství je dobré, správná cesta... anebo taky ne.
Saturday Church (2017)
Dobré téma, které je podané trochu unyle.
Noc hrůzných mrtvol (1973)
Jasně, snímek „Noc hrůzných mrtvol“ je vlastně „Frankenstein“ a „Chrám Matky Boží v Paříži“ dohromady, ale má to takovou tu retro hororově historickou atmosféru, která mi celkem sedí. Navíc Španělsky jsou krásné a hezky se na ně kouká, masky nejsou taky vyloženě zlé, i když nějak moc neexcelují. Celkově dobrý film, který mě svým pojetím potěšil.
Dokonalá lúpež (2018)
Paráda. Myslel jsem, že to bude odlehčené, ale je to správně drsné.
Samson (2018)
Nudná, zdlouhavá, akční, rádoby biblická podívaná
Medvídek Pú a jeho velkolepé dobrodružství (1997)
Pú se mi dostává pod kůži stále víc a víc
Penitentiary (1979)
Má to ten správný drsný vězeňský look.
Všetky prachy sveta (2017)
Asi nějaké předsudky, ale stejně mě to moc nebavilo.
Patton Oswalt: Annihilation (2017) (TV film)
Politický humor nemusím, ale jinak dobré