Obľúbené seriály (10)
Teória veľkého tresku (2007)
Priatelia (1994)
Dexter (2006)
M.A.S.H. (1972)
Krok za krokom (1991)
Ajťáci (2006)
Kravaťáci (2011)
Sherlock (2010)
tohle je seriál kterého jsem se hrozně bál než jsem ho viděl, ale teď před tvůrci smekám a těším se na další serii.