Recenzie (138)
Hotel Transylvánia (2012)
Zábavný animák s roztomilými monstry a řadou opravdu výtečných fórků - boduje zejména v letadle pouštěný Twilight "Tak takhle nás lidé vidí?" :-) Škoda jen otravné hudební složky, která k filmu skutečně nepasuje.
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Nelze hodnotit jinak než nejvyšším počtem bodů. Chlapci si udělali film pro sebe a pro 80´s fanoušky, fuck the rest! Zjevení Chucka Norrise je vskutku apokalyptické, nepochybuji, že ten tank zlikvidoval svým proslulým kopem z otočky. Nebo Arnie a Bruce vyměnivší si své proslulé hlášky - ani se nepamatuji, kdy jsem se u nějaké komedie nasmál tak, jako u dvojky Expendables.
Neskrotná (2012)
Druhá polovina filmu lehce ztrácí dech, ale pořád je to nadprůměrný animák. Hlavní hrdinka je skvělá...ty vlasy...medvěd Mordu je záporák jaksepatří a ten skotský přízvuk.....výtečné.
Madagaskar 3 (2012)
Cirkus nemám rád a klauni už vůbec ne (asi a to může Pennywise). Ovšem tohle číslo je parádní od začátku v Monte Carlu až po finále v New Yorku. Jen by mně zajímalo, jak se to líbilo ve Francii :-) A romantika v podání Jelimána a medvědice, to je teprv něco… Lepší než oba předchozí díly dohromady.
Doba ľadová: Zem v pohybe (2012)
Nuda ledová. Ještěže je tu alespoň Sidova babička, protože ani ta šavlozubá veverka už není co bývala. Bohužel jeden lenochod dobu ledovou nedělá a ani záporákovi se fandit moc nedá. Tenhle čaj už je hodně vyluhovaný.
Total Recall (2012)
Moc hezky udělaný, trikově vymazlený a naprosto zbytečný film.
Barbarella (1968)
Čirý děs a sem tam odhalená ňadra to nezachrání. Dokoukal jsem to jen z perverzní zvědavosti. Tohle dílko může směle konkurovat současným nářezů z produkce např. Asylum. Bod za likvidaci popravčího stroje slasti opakovaným orgasmem.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Film překonal moje očekávání...bylo to jako návrat domů, na místo které milujete. Sakra, tomu PJ by už měl někdo postavit sochu :-) Hobit, Pán prstenů, Silmarilion....knihy miluji už od svých nějakých patnácti let a filmové zpracování je jim úžasnou poctou. Pohled do trpasličího města pod horou a Šmakův příchod, trpasličí píseň, kamení obři, hádanky, vrrci...pro mou maličkost největší filmový zážitek roku 2012.
Návrh (2009)
Vrať mi mobil a vem si pejska! Jo, jo, Sandra Bullock je pořád roztomilá když chce. Sice jsem čekal, že bude za větší mrchu, ale nevadí. Příjemná romantika.
Mupeti (2011)
Příjemně plyšový film se spoustou báječných cameo rolí. Starší mupeťácké kousky neznám, ale u tohohle filmu jsem se dobře bavil.