Recenzie (817)
Zúfalci (2009)
Zoufalci.... No, jo Zoufalci, příběh 6ti lidských kousků odkusi z kdekusi, v tomto případě z Jablonce... Klišé? Póza? Nikoli, takový je de facto život a představy osob z "perifrerního města" (nic ve zlém a hanlivém, vím o tom své)... JItka Rudolfová uchopila téma v tom nejlepším absolventském slova smyslu a udělala své umělecké dílko ve svěžím hláškovém stylu.... bohužel nedoceněném.... 90%
James Bond: Skyfall (2012)
Mérde.... píšu svůj příspěvek po tom, co jej shlédlo a ohodnotilo právě teď 9.331 uživatelů ČSFD a já nevím kolik těch lidí sem mrsklo svůj komentář (je jich v tuto chvíli 12%).... Jak je tedy možné, že z těch skoro 10.000 párů očí a za předpokladu 100% gramotnosti sem do komentářů ani jeden z této masy, který předpokládám vládne slovem a asi i písmem, že SKYFALL se dá koukat jen se zaplými bezpečnostními pásy, aby jeden nepřipravenej divák nevypadl z křesla???? Jaká to darebnost.... :-) Sem málem dvakrát při sledováni filmu vypadl z křesla v autobuse.... A k filmu samotnému? Co dodat... Bond je Bond, tak to je a doufám, že dlouho bude...... Mňam
Kohút na víne (2011)
Téééédy, to jsem se zas jednou sekl.... Ač, jako každý suděťák mám v sobě mnoho německé krve, tak nějak historicky z principu koukám na obzvlášť německé filmy s určitým despektem - asi tak jako autosalon na TV Prima na všechny auta mimo německých a zvláště z koncernu VW.... Ale, že se budu 2 hodinmy bavit a usmívat jsem fakt nečekal... Opravdu, ale opravdu ne... Ač má film nějaké nmouchy (no a co), je to film báječný a krásný a lidský.... No není to krásná omluva a poklona německé kinematografii? Tak německý filme sorry....
Lockout: Útek z MS-1 (2012)
Ne, že by se jednalo o nějaké veledílo, ale..... Ale já jsem se přes půl druhé hodiny bavil a nenudil, hlášky jedna lepší, jak druhá, že by nám stará poctivá akční a zábavná škola úplně nezmizela z planety?
Vítejte u Ch'tisů (2008)
Být "Štimi".... jó, panečku to je dneska výsada... bo lejou, že je jim zima.... Film je to dost jednoduchý, ale o to krásnější.... Bylo mně jak na jihu, tak na severu velmi dobře... :-)
Rok vtákov (2011)
To je ale taková blbina..... N8dherná...chytlavá.... Mám slabost pro raply všeho druhů a že jich v tom filmu je.... :-)
Muž na hrane (2012)
Možná naivní, možná překombinovaný film, ale mně (zatím ani moc nevím jak) přesto zaujal, báječně jsem si u toho filmu odpočinul.... A o to jde..... :-) 70%
Návrat Temného rytiera (2012)
Jsem zvědav, jaké bude další pokračování..... no, myslím, že by už mohlo být jen černobílé provedení.... tedy přesně řešeno černo černější... Jeden aby si u koukání na film chvílema rozsvítil lampičku, aby taky sem tam něco viděl..... No, nic naplat, já mám rád netopýrka, baví mě a s Nolanem nemá chybu....
Film o filmu Ďáblova lest (2009) (TV film)
Jednoduše řečeno - Strachova filmová a televizní tvorba mě baví.... A i když sem tam se musí tak trochu usmát - popřípadě pozdvihnout oboči, nic naplat, Ďáblová lest je dobrý film...., tj. koukatelný!!!! A o to přeci jde, není-li pravda?
T.M.A. (2009)
Aspoň, že jsem se pokochal Valečí, Bečovem a okolím Doupovských hor z jiného úhlu..... :-)