Obľúbené seriály (10)
Priatelia (1994)
Tie roky sedemdesiate... (1998)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Sherlock (2010)
Black Books (2000)
Rick a Morty (2013)
Griffinovci (1999)
Machři a šprti (1999)
Jsem freak, Jamese Franca a Jasona Segela bych si nejradši namočila do kafe.