Obľúbené filmy (9)
Hriešny tanec (1987)
Kdyby zdi mohly mluvit 2 (2000)
Ľadové ostrie (1992)
Skrotená hora (2005)
Seabiscuit - Dupot koní (2003)
Černý hřebec (1979)
Miss špeciálny agent (2000)
Súmrak (2008)
300 (2006)
Podle mě má tenhle film dvě tváře. První je ta, že se to prostě někomu líbí nuvěřitelně moc a je podle něj lepší než třeba Trója. No a ta druhá je ta, že mu to přijde jako naprostá s....a . Já osobně se přikládám k první skupině...