Recenzie (611)
Rodinka úžasných (2004)
Už samotný název napovídá že to bude úžasné.. a opravdu tomu tak bylo
Šeptej (1996)
Začátky mé oblíbenkyně Vilhelmové... jinak film mě až tak moc nezaujal
Dokonalá búrka (2000)
Moc dobře udělanej film, napětí se dalo krájet a představa že se tohle opravdu stalo a stává je dost šílená... Super herci Wahlberg a Cloney (oba patří do mé topky), super akce..nemůžu jinak než ohodnotit plných 5*
Maraton lásky (2007)
Dobrá komedie s oblíbeným Peggem... Byla to zábava jak se z něho stával sportovec a maratonec... Když vyběhl v těch plavkách a po chvíli už nemohl a dostal svrab to jsem umíral smíchy, ta jeho postava se k tomu fakt "hodila"
Hranica smrti (2007)
Musím říct že to byl dost dobře úchylný horor... a samozřejmě s takovým koncem co poslední dobou bývá už zvykem.. Chlapy jsou prostě asi sra..y
Muž na Mesiaci (1999)
Tak co k tomuto filmu říct, vůbec jsem nevěděl podle komentářů, do čeho jdu... a ze začátku jsem se i dost divil co to má být... žádného Kaufmana jsem předtím neznal a asi bych na jeho představení moc nechodil..ten humor mi moc neříkal. Celkově ten film zachránil jen skvělý Carrey, jinak by to pro mě bylo asi jen průměrné..
Môj život bezo mňa (2003)
Už vícekrát jsem psal že tyto podobné situace ve skutečnosti musí být hrozné, ale jako film se mi to zdálo utahané, takže průměrné
Telefónna búdka (2002)
Člověk by nevěřil že film s dějem který se vejde do jednoho hovoru a jedné budky bude tak zajímavý
Všetko, čo máš (2006)
Tak tenhle film jsem viděl jen náhodně teď ráno.. a musím říct že jsem zatím trapnější sportovní film neviděl.. vůbec jsem jim tu jejich hru nevěřil a výhru nepřál
Číslo 9 (2009)
Tenhle způsob animace mě nijak neoslovil a když vezmu příběh jako takový, tak byl o ničem a jako horor jsem se vůbec nebál, takže pro mě dost slabý...