Posledné recenzie (42)
Mrtví jako já (2003) (seriál)
Neočekával jsem, že to bude takhle dobré. Od takového tématu jsem moc neočekával, ale právě naopak mě to docela mile překvapilo a hodně se při tomto seriálu člověk zasměje.
Myšlienky vraha (2005) (seriál)
Klasika. Seriál - dlouhotrvající. Kolísavá úroveň jednotlivých epizod, časem opakující se zápletky. Postupné herecké změny v hlavních rolích taky ne každého nadchoun a s odchodem Jasona Gideona úroveň prostě klesla a nevynahradí to ani úžasná Penelopa Garciová. ;)
Falling Skies (2011) (seriál)
Ale ano, já takové typy sci-fi mám prostě rád, tím bude moje hodnocení možná trochu ovlivněné, ale mě se to opravdu líbí. Jenom to možná chce vydržet pár dílů a nezavrhnout to hned po prvních pár dílech.
Posledný denníček (1)
Co jsem zapoměl shlédnout a musím to napravit....
Denzel W. - Let / Flight
Jackman H - Fontána, Dokonalý trik, Austrálie
Matt D. - Zelená zona
Morgan F. - Než si pro nás příjde
Russell C. - 3.10 Vlak do Yumy
Válečné - Afghánské peklo
Max Payne :D - Méďa