Recenzie (229)
Na stope (1985)
Niekde na pomedzí troch a štyroch hviezd. Film zráža skutočnosť, že nefunguje veľmi dobre ako komédia ani ako klasická detektívka. Priveľa postáv, s ktorými scenár nedokáže dobre a prehľadne pracovať spôsobuje, že sa v nich divák trochu stráca a nevie si ku nim vypestovať vzťah. Samotný záver je taký nemastný neslaný a len málo uspokojivý. Napriek tomu má film veľmi kvalitné herecké výkony a dobrú atmosféru, ktorá ma sprevádzala v priebehu celého filmu. Takže mierny palec hore.
Insidious: Červené dvere (2023)
V podstate nič nové neprinášajúci prírastok do série, kedy prvá polovica len varí z vody- a je len minimálne hororová- a v druhej polovici sa iba rekapitulujú prvé dva Insidious diely. Z tohto hľadiska bol i The Last Key o niečo lepším filmom.
Tenet (2020)
Určite je ešte potrebné druhé pozretie. Nollan si ma opäť podmanil počas celého filmu, no rovnako ako pri Interstellaru, i tu mi prekážalo ako chladne s postavami narába- k ani jednej postave som si nevytvoril vzťah. Klobúk dole však pred témou, celkovým spracovaním a vypiplanosťou celého diela.
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Zďaleka nie taký prúšvih, ako možno z ohlasov očakávať. Príjemná zábavka na jedno pozretie, hoci film iba potvrdzuje, že MCU už nie je to, čo bývalo.
Pinocchio Guillerma del Tora (2022)
70%
Na nože: Glass Onion (2022)
Druhá časť tejto detektívnej série sa vo svojej podstate môže rovnať jednotke, tentoraz ale chýba ten wow efekt jednotky.
Sirota: Prvá vražda (2022)
Najviac mi na tom prekážalo len trošku hlupučké správanie sa postáv lebo to vyhovovalo deju a to, že Isabelle Fuhrman už nie je malé dievčatko a nech sa pri natáčaní snažili akokoľvek, tvorcovia to podľa mňa vôbec nedokázali zamaskovať. Ináč dostatočne dobrý prequel, ktorý síce nebol potrebný, ale zaujal.
Jigeum Uri Hakgyoneun (2022) (seriál)
80%. Veľmi príjemné prekvapenie, ktoré mi vyložene sadlo. Áno, dalo by sa tvrdiť, že tento počin v rámci žánru neprináša nič nové a viac-menej sa drží v medziach žánrového klišé, pracuje s nimi však tak dobre, pútavo a dokáže vyvolať tak silné emócie, že je to možné seriálu odpustiť. Práca s postavami a to, ako divákovi na nich postupne začne záležať, je najväčší klad tejto série. A je jedno, že ku koncu seriálu začne dochádzať dych.
Morbius (2022)
Podľa mňa tam nejaký potenciál bol, len bol film a scenár robený strašne narýchlo. Pretože skutočne zlé to začne byť až ku koncu.
Doctor Strange v mnohovesmíre šialenstva (2022)
Odvážny a neopozeraný prístup k látke (áno, skutočne sa jedná o jemný horor) sa ku koncu, žiaľ, napokon utopí v prílišnom vizuálnom a príbehovom preháňaní a snaha ísť až k extrémom. Škoda, pretože väčšina filmu je ozaj závanom niečoho nového vo svete MCU.