Posledné recenzie (7)
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Prvé tri, možno štyri série boli fajn. Nechýbal humor, hoci Tedove večné romániky začínali byť otravné. Pri piatej sérii som sa začal nudiť, šiestu sériu už ma nútila pozerať priateľka. Skončil som pri začiatku ôsmej série, keď už sa na opakujúce sa vtípky a Tedovu a Robininu otravnosť nedalo pozerať. Jediná postava, ktorá si ako-tak držala úroveň, bol Barney. Prvé štyri série: 75%. Zvyšok: 40%.
Dedičstvo alebo Kurvahošigutntag (1992)
Pre mňa jednoznačne najlepšia komédia akú poznám. Podobne ako Pelíšky či trilógiu Slnko, seno... môžem tento film vidieť 100-krát a vždy na ňom nájdem niečo nové. ,,Ja si dám guláš, s pětima knedlama joo? - Ja bych si dal taky to médium. - Mně dones pivo ale rychle nebo tady zdechnu. - Já su nažraný, mně jenom pivo. - Jak děláte srnca, srnca tu nemáte? - Dáme si guláš a pivo. - Aj mne daj guláš, aj pivo. - A mne pivo aaaaa rum."
Honba na čarodejnice (2011)
Film som videl pred týždňom a odvtedy som alergický na Cage-a. Efekty nič-moc, priveľa logických lapsusov (v dedine jednej skupinke prší, druhej nie; odrážanie šípov dýkou, wtf? ), slabý príbeh. Na druhej strane pekné scenérie, pekná žena, a atmosferický prechod lesom. Na viac ako dve hviezdy to u mňa jednoducho nestačí.