Recenzie (466)
Poseidon (2006)
4* za krásně udělané převrácení lodi! To teda klobouk dolů...to byl zážitek! Pak už film trochu upadá, ale dobrý zlatý střed a něco...70%
Mladí, krásni a skazení (2004)
Ten obal DVD tomuhle filmu vůbec, ale vůbec neodpovídá! Obal vypadá spíš jak z Prciček, ale tohle má do Prciček hóódně daleko!
Nezvestní (2004) (seriál)
Ty 3* za počáteční série.....příjde mě, že v posledních sériích je už všechno tak zapletený a zmatený, že se na to už ani nedá dívat....
Marley a ja (2008)
Tak tento film je zabiják pro milovníky a majitele psů. Ukazuje život páru, který si pořídí štěňátko labradora a ten s nimi pak prožívá zvraty života. Vlastně od začátku, kdy spolu jen chodí až po rodinu s dvěma dětmi. A ten konec....ten dojme každého!!!Když jsem na tom byl v kině bylo vcelku zábavné vidět lidi jak vychází s rudými obličeji, posmrkují a utírají si slzi. A to i chlapi do kterých bych to neřekl! Takže můžu jen vřele doporučit!
Polárny expres (2004)
Nádherná animovaná pohádka. Krásně navozující vánoční náladu, dojemná a krásně zpracovaná. Připomíná, že Vánoce nejsou jen o zmatku, stresu a penězích utracených za dárky. A že nikdo nemá přestat věřit.
Vianočná koleda (2009)
Nádherný příběh! Velmi dojemný, poučný a celkově animace a provedení je nádherné. Nemůžu jinak než 5*! Dostalo mě to a chvílemi i nějaká ta slza ukápla.