Obľúbené filmy (10)
Bdelý život (2001)
Tento animák ma naozaj dostal a hodnotila som jednoznačne 5-timi hviezdičkami. Príbeh jedného chlapca prebúdzajúceho sa zo sna do ďalšieho sna. Tam sa stretáva s ľuďmi rôznej osobnosti a z ich myšlienkovými pochodmi. Rozhodne na jeden krát si ho pustiť nestačí.