Posledné recenzie (71)
Fallout (2024) (seriál)
War never changes... Na Steamu můj Fallout4 hlásí něco přes 1000 nahraných hodin... no a stále to hraji dokola... co já se po Commonwealthu toho nachodil a naumíral... Na tohle dílo jsem se těšil. A dopadlo to skvěle. A vzkaz pro ty, co to zde budou hanit... "Tak to udělejte k*rv* lépe..." Díky, že tenhle seriál vznikl a ty detaily, které vidí jen fanda... těch je tam fakt dost.
CERN (2013) (TV film)
Pěkný pohled a slušné informace o místě, které je pro mnohé známé, ale když se jich zeptáte co se v tom urychlovači vlastně zkoumá, čekají... že jim to vlastně povíte vy. Jako mnoho filmů a seriálů i tohle by se dalo udělat lépe, ale já jsem spokojený. Dokonce je tam i trocha toho nenápadného humoru, když fyzik z Japonska se snaží cosi vysvětlit a vy čekáte co z něj vypadne a po chvíli začnete přemýšlet o tom, jestli tam nedělá vlastně jen nějakého údržbáře a nebo tam prostě nevlezl do záběru omylem... Pak zagooglujete a zjistíte, že je to vlastně slušná vědecká kapacita. Za mě 4* a to už jen proto, že mě tyhle věci fakt jakože zajímají.
Avatar: Cesta vody (2022)
Jak jsem očekával. Shlédnuto v kině iMAX. Takže vizuální zážitek, který za to stál, jen pochybuji o tom, že bych to chtěl vidět znovu a v klasickém 2D... to nepřipadá v úvahu.