Recenzie (973)
Prvý človek (2018)
Historický přesné, herecky výborné, avšak docela rozvleklé a místy i nudné. EDIT: 10/2023,, Evidentně to,,, co mi přišlo před 5roky """Historický přesné, herecky výborné, avšak docela rozvleklé a místy i nudné.""" Mě dnes přišlo mnohem lepší....
Dôverný nepriateľ (2018)
Námět ok, neustále řešíme co, kdo a jakým způsobem nás sleduje, odposlouchává atd. Na laptopech lepíme flastr přes webku, telefon nám oznamuje, že poblíž je obchod se zbožím, co jste si ho nedávno prohlíželi na internetu. Až tady fajn, ale scénář a to zpracování???? Co jste čadil pane Janáku? Všechno se zde snaží být tak "cool", až nikdo ani trochu neřeší, že to vlastně naprosto nedává smysl...
Ready Player One: Hra sa začína (2018)
Pro znalce her a filmů dob minulých je to o hvězdu navíc - opravdu.. EDIT: Takže po druhé projekci už je to na 5 😉 EDIT: Po třetí projekci prohlašuji tohle dílo nej "NERD" záležitost poslední doby. Tedy.. Minimálně Pokud sledujete 3D verzi s Dolby THUE-HD 7.1 :)
Apollo 13 (1995)
Dnes se dá říct, jakýsi průkopník žánru “real sci-fi”, který naplno rozvila “Gravitace”, nebo “Marťan”. Paradoxně Apollo ale vůbec není scifi, je to realita....
Saxána a Lexikon kúziel (2011)
To se fakt zoufale nepovedlo. Navíc, předloha kdysi nasadila laťku velmi vysoko.
Tiesňové volanie (2018)
Famózní “oneman” dialogovka. To se musí vidět (a hlavně slyšet). Pár nelogičností pro tentokrát vem čert.
Eštebák (2011)
Jeden z nejlepších “normalizačních” filmů..
Sicario: Nájomný zabijak (2015)
Zatím nejlepší Villeneuve!! Výborné
Ja, Simon (2018)
Nenáročná teenage pohodovka, která namísto “fekálního humoru” řeší citlivá lidská témata. Bohužel ji strhává poněkud patetický konec. Celkově palec nahoru
Pod jedným stromom (2017)
Jestli si takhle Inlanďané představují komedii, tak bych docela (ne)rád viděl horor. :)