Obľúbené filmy (9)
Kocka (1997)
Můj nejoblíbenější film.
Matrix (1999)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Requiem za sen (2000)
Totální nářez. Za střih finální "pekelné" sekvence bych dal tvůrcům oscara.
Můj nejoblíbenější film.
Totální nářez. Za střih finální "pekelné" sekvence bych dal tvůrcům oscara.