Recenzie (23)
S čerty nejsou žerty (1984)
Nejlepší česká pohádka. “Já přijdu!”
O štěstí a kráse (1986) (TV film)
Jéé. Neděle po obědě u babičky, 13:00 a moje oblíbená TV pohádka. :)
Drakuloviny (1995)
Leslie Nielsen je král komedie, nechápu tak nízký hodnocení.
Zúfalé ženy robia zúfalé veci (2018)
Vydržela jsem asi 15 min a dost možná jsem nikdy nic horšího neviděla.
Malá Velká Británie (2003) (seriál)
To je tak blbý, až je to dobrý. Pointu to má sice pořád stejnou, vtipy se často opakujou, ale i tak se u toho bavim. Scéna s Ally Grace a její cestou na tábor mě asi nikdy neomrzí. 😃
La La Land (2016)
Není to dokonalý, ale pro mě je to srdeční záležitost. Vždycky mě donutí přemýšlet nad tim, co bych chtěla v životě dělat jinak.
Hra o trůny - Dlouhá noc (2019) (epizóda)
Absolutně nezvládnuté. Strategie bitvy žádná, nevyužití draků, žádná kontinuita, skoky v čase, předvídatelnost, .. čekala jsem daleko víc. To vlastně od celé série.
Po strnisku bosý (2017)
Jo, stopáž je poměrně dlouhá a film má občas hluchý momenty, přesto se mi to líbilo. Svěrákům se podle mě dokonale podařilo vykreslit válku dětskýma očima. Alois Grec je navíc nesmírně roztomilý dítě!
Vlčí bouda (1986)
To je prostě Chytilová, nechápu, co chce divákovi říct celou tou zběsilou kamerou a střihem. Působí to na mě jako umělecký dílo pro odborníky z FAMU, kterýmu asi nikdy nepřijdu na chuť.
Nedotknuteľní (2011)
Jeden z nejlepších filmů, který jsem kdy viděla. Omar Sy úžasnej!