Posledné recenzie (6)
JONAS (2009) (seriál)
Tenhle seriál je tak blbej až je to k smíchu... 70%.... Kdyby hlavní postavy nebyly Jonasovi tak dám i o 10% víc.
Star Wars: Epizóda III - Pomsta Sithov (2005)
Zakončení celé ságy Star Wars mě dostalo úplně nejvíc. Už odjakživa jsem fanoušek této série a musím řict, že jsem se u tohohle dílu nejvíce bavil. Je tam sice pár nelogických chyb a mohly by být souboje víc "Epičtějši", ale i přesto všechno u mě patří Episoda III jako nejlepší díl celé ságy . Anakinův přechod na temnou stranu a celkové zapadání do celé skládačky, která započla epizodou IV... U mě jednoznačných 5* ....
Počiatok (2010)
Tenhle film je jedním slovem ÚŽASNEJ... Nic jinýho jsem vlastně od Nolana nečekal, ale tohle bylo fakt moc. Na Inception jsem byl už 2x a ani jednou jsem se nenudil a celý 2 a půl hodiny jsem byl přikovanej k křesle v kině... Tak originální, tak propracovanej tak výjimečný, jinak se to říct ani nedá... Pokud je řeč o soundtracku, tak Vám řeknu jen jedno. Stáhl jsem si ho a poslouchám ho pořád dokola. Neváhejte a do toho kina si na to zajděte. Za ty prachy to fakt stojí