Recenzie (359)
Bez motivu (1971)
Dokonalá klasika, není co dodat.
Ježíš mě miluje (2012)
Aber doch ja!
Homeland - Zradca (2011) (seriál)
Geniální! Inteligentní! Nadpozemské herecké výkony! Chytí a nepustí...díl za dílem, hltám!
Divoké Japonsko: makaci červenolící (2014) (TV film)
Naprostá delikatesa, úchvatné záběry a příběh ze života makaků!
Most (2011) (seriál)
Sakra, to byl severskej nářez! Geniálně promyšlené a herecky zvládnuté na 100%. Úžasná Sofia Helin ztvárnila prvky autistického spektra zcela dokonale. K tomu spousta nezapomenutelných a dech beroucích scén. I bez emocí silně emotivní. Skvěle popsal Davies182: buleli jste někdy napětím?
Non-Stop (2014)
A že to bylo naivní, s typicky americkýma kecama, místy nelogické a stále omílané téma? A já říkám, že jsem zažil skvěle adrenalinovou jízdu. A o to mi šlo, nenudit se ani vteřinu. Navíc báječná Julianne Moore. Jen ten lékař byl nějak mimo mísu.
Angelika (2013)
Knižní předlohu jsem nečetl, originál z roku 1964 jsem neviděl a tento hodnotím jako historický film, pro které mám slabost. Svižné tempo a napínavé, sakra napínavé.
Kommissarie Winter (2001) (seriál)
Výjimečný seriál s naprosto temnou atmosférou.
Odhalený prístav (2012)
Jeden z nejkrutějších filmů o životě a sakra hodně ze života. Místy připomíná MILÍ LIDÉ, jeden z mých nejoblíbenějších "seveřanů".
Ona (2013)
Pořád jsem čekal, kdy bude konec a to není dobré.