Recenzie (62)
Let's Dance 2: Street Dance (2008)
Z filmového a dějového pohledu recyklace a samý klišé, ale tanečně je to dobrý. Nenudil jsem se. Kdo má streetovej tanec rád, tak ať mrkne – nudit by se neměl
Jamieho revoluce ve stravování (2010) (relácia)
Parádní věc co dokázal Jamie s Huntingtonem udělat. Je to běh na dlouhou trať, ale někde to začít musí. Hodně se mi líbil 4. díl, kde se s moderátorem z rádia vsadil, že naučí 1000 lidí uvařit zdravý jídlo a každýho při tom vyfotí. Parádně natočenej dokument/reality show a doslova chvílemi dojemný. Určitě doporučuju těch 6 dílů zhlédnout.
Noční Show Jimmyho Fallona (2009) (relácia)
Hodně dobrá talkshow, jedna z mála, která se dá sledovat od začátku do konce (včetně všech miniseriálů a vtipných her s diváky). Nevim sice, kdy Yoss komentář psal, ale naprosto s nim nemůžu souhlasit. Jimmy už má rok za sebou a stále si to zachovává kvalitu. Škoda mi přišla akorát Conana, který teď už nemá ani The Tonight Show. Edit: tak i Conan se zas dočkal svojí talk show ;)
Berlin Calling (2008)
Sledování jsem dlouho odkládal, protože ve filmech nějak nevyznávám jiný jazyky než angličtinu. Je to sice omezeneckej pohled, ale v případě Berlin Calling bych toho asi litoval. Pro vyznavače elektronický hudby je to povinnost, stejně jako It's all gone Pete Tong. Filmový zpracování a spojení s geniální minimalovou hudbou je podle mě výborný. Samotnýmu filmu bych dal ****, ovšem za hudbu se to prostě musí dorovnat na pět. Soundtrack jsem poslouchal už mnohokrát ještě před zkouknutím filmu a asi hlavně kvůli hudbě jsem se k tomu dokopal a donutil přehlížet tu němčinu.
Hudba a text (2007)
Ve svym žánru nad průměrem. Koukalo se na to dobře a příjemně rychle to uteklo. Téma sice hodně klišé a snadno předvídatelný, ale přesto pobavilo.
Jak nežít svůj život (2007) (seriál)
Naprosto geniální, po první řadě bych dal 5* a po druhý bych ještě přidal. Už dlouho jsem se u ničeho tak nezasmál, jako u tohodle dílka. HNTLYL je výborně napsaný a výborně zahraný. Doufám, že ještě pár sezón natočí, protože 6+6 dílů je prostě málo. Think with your balls!
Invázia trifidov (2009) (TV film)
4* + 1* za hudbu
Invictus (2009)
4* + 1* za hudbu
Prci, prci, prcičky: Kniha lásky (2009)
nijak nevybočuje z předchozích dílů, "komedie" na dlouhou chvíli, když nevíte co...
Vězeň (2009) (seriál)
První 4 díly jsem cítil, že mi uniká nějaká větší dějová linie nebo pointa. 5. díl dostál svého názvu a byl skutečně schizoidní. Závěrečný díl se to docela pěkně rozuzlilo a dalo jednotlivý části dohromady. I přesto jsem asi všechno nepochopil úplně, ale celkové hodnocení je nad průměrem - asi tak slabší 4*