Posledné recenzie (37)
Hyacint (2021)
Také to, keď sa v recenziách ukáže viac nechuť akceptovať inakosť než schopnosť zhodnotiť film :P Ak ste tvrdý chlapák a predstava ako dvaja "buzeranti klátia" vás napĺňa hnusom, určite vynechajte túto inak podarenú poľskú jednohubku, lebo bude z toho zas len jedno zbytočne nízke hodnotenie na základe niečoho úplne iného než sú kvality alebo nekvality filmu. Malo to atmosféru, malo to plot twist, ubiehalo to celkom rýchlo, záver trochu prepálený, ale budiš. Vyzdvihla by som určite herecký výkon hlavného hrdinu a hudbu, výpravu.
Gump - pes, ktorý naučil ľudí žiť (2021)
Že je to tak trochu počeštená verzia Psieho poslania nevadí, ale ten dofarbený vizuál, to trhá oči každemu, kto má aspoň trochu súdnosti, lepšie by urobili, keby pri post-processe šetria prechodmi a nelietajú šoupátkami do extrémov.. Inak je to taká príjemná jednohubka, čo neurazí
Králi hôr (2015)
Trošku mi tam vadili tí herci a akýsi trochu príbeh, ale to je úplne jedno, lebo za tie zábery by sa nemuselo hanbiť ani BBC, vôbec som nechápala, ako niektoré vznikli, či mali unikátne zábery orla ako loví kamzíka, alebo nejakého plyšáka donútili loviť kamzíka. Každopádne úchvatná podívaná, minutáž tak akurát, príjemná jednohubka!