Recenzie (180)
Ajťáci (2006) (seriál)
Rozjezd v podobě první série je výborný, ale postupem času to nějak ztrácí na kvalitě z získává na afektovanosti (jsou tam i výjimky potvrzující pravidlo).
All in This Tea (2007)
Putování s Davidem Hoffmanem za pravým čínským čajem, pěstovaným farmáři v horách. David mluví s farmáři, ukazuje (ale jen velmi zlehka) jak je čaj tradičně vyráběn a vysvětluje jakým nástrahám musí tento čaj čelit v boji proti čaji pěstovanému v Číně velkými firmami, které používají automatizaci, hnojiva a pesticidy. Jako povzbuzení ke hledání a pití výjimečných čajů výborné. Umožňuje nasát atmosféru hor zahalených oparem, tam kde rostou ty nejlepší čaje. Nečekejte ale přednášky o rozdílech mezi černým a zeleným čajem či jakou konvičku si koupit. O tom tento film není.
Anjel Pána (2005)
Vzhledem k současné pohádkové bídě..
Balada o Cable Hogueovi (1970)
Čekal jsem víc. Jednak ty "experimentální filmové postupy" se mi vůbec nelíbily, dělaly z toho podivnou grotesku. A jednak to bylo tak nějak vlastně o ničem.
Beowulf (2007)
Kdyby to nebylo tak digitální, bylo by to za víc. Příběh a atmosféra 4+.
Bohemian Rhapsody (2018)
3.5*
Brooklyn 99 (2013) (seriál)
Bože
Bůh s námi - od defenestrace k Bílé hoře (2018) (TV film)
Škoda. Kostýmy dobré, a herci někteří také, ale zbytek toho, co tvoří film filmem už ne. V podstatě nulový děj, rádoby hluboké monology a dialogy (viz komentář "flanker.27"), nedá se u toho udržet pozornost. Pokud někoho zajímá toto období, pusťte si Lékaře umírajícího času. Nejlépe seriál, kde se tomuto období věnuje jeden nebo dva díly.
Bytosť (1982)
Na to, že je to "duchařina", je to dost koukatelné.
Captain America: Prvý Avenger (2011)
Hvězdy za řemeslo. Příběh je na mě moc americký, prvoplánovitý... a tak vůbec.