Recenzie (48)
Angry Birds vo filme (2016)
Jako velký fanoušek Angry Birds jsem se u filmu celkem bavil. Obzvlášť jsem ocenil daingové obsazení, kdy hlasy na postavy pasovaly a vytvářely perfektní zážitek. Velkou pochvalu si také zasluhuje scéna s ničením města.
Sinister 2 (2015)
Film splnil co měl a sice pořádnou dávku napětí po celu dobu. Nic jiného jsem od pokračování neočekával tudíž hodnotím pouze atmosféru za pět hvězd.
Mimoni (2015)
Mimoni vládnou! Doufám jen, že si popularitu udrží a nebudou brát vážně rádoby kritiky, kteří jen nemají co na práci a nic lepšího by nevymysleli ani na piku.
Always Watching: A Marble Hornets Story (2015)
Story o Slendermanovi mám velice rád, Creepypasta umí. A z tohoto, byť se jedná o můj neoblíbený Found footage, mi rozhodně lezl mráz po zádech.
Odobrať z priateľov (2014)
Cybernatural představil nový žánr hororu a skvěle se mu to podařilo. 80 minut uběhlo jak voda a já se skvěle bavil.
Insidious: Kapitola 3 (2015)
Leigh hodně překvapil. Vytvořil velice slušnou atmosféru a zcela nového démona, který diváka nenechá ani na vteřinu vydechnout. Rozhodně potěšila i přítomnost starých známých jako Specse, Tuckera, Carla, ale i Parkera a dokonce se ke konci objevila doslova rudá třešnička na dortu. Za mě jasných 5 hvězd, protože film splnil co měl :)
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Pořádná akce, super káry, slušný záporák, post-apo svět, co více si přát.
Annabelle (2014)
Annabelle mě velice mile překvapil. Horor splnil co měl a ke konci mi vážně už začínalo být chladno.
Insidious: Kapitola 2 (2013)
to J*A*S*M: v jedničce byly lekačky? Možná tak jedna, ale jinak je jednička oproti tomuhle telenovela. Problém byl, že v jedničce byly ty lekačky strašně předpovídatelné (krom teda rudého ďábla), naopak ve dvojce nástávají, když jsou lidi v klidu a když máte pocit, že bude mírná přestávka mezi hrůzoděsem. OMYL! Dvojka nenechá ani na okamžik vydechnout a mučí vás svými přízraky až do konce. Počet leknutí v jedničce: 1 Počet leknutí ve dvojce: 7 Výsledek: I když jednička nabízela ,,Man with fire on his face", dvojka si daleko více zachovává své napětí a tlak, jež se rozžehne již ze začátku, už nepovolí do záverečných titulků. A teď s pravdou ven...kdo se lekl nápisu Insidious? Kino mělo tak na plný koule zvuk, že ta hudba nutila člověka nadskočit.
Smrtící nenávist 3 (2009)
jediný co tomuhle děsivou atmosférou nabitýmu horůrku musím vytknout, že Kayako se pohybuje, jakoby by byla filmový efekt z roku 1970